Jelouse .

Hai ,
Aku nak luahkan something ni , mmg susah dapat pakwe ex kawan sendiri . Aku bukan perampas or what , ataupun aku jilat ludah kwn sendiri . suka sama suka nak buat mcm mana kan ? hmm. hah bukan tu aku nak luahkan , Aku senyanya kuat cemburu lagilagi pakwe aku rapat sangat dengan ex dia tu allysa, seriesly , lagilagi ckp benda bukanbukan. erhh aku rasa mcm ahhhh, geram siot , nak nangis pun ada ni. aku takut nak jujur kat dia , sbb aku sedar aku pun layan laki lain , tapi dia suruh jujur, aku jujur jelah, hmmm . nak nangis ni. mmg sakit hati sial , mcm kena toreh dgn pisau , maybe tuhan nak bagi aku rasa mcm mana allysa rasa time allysa dpt tahu aku kaple ngan dia. aku redha. :") Aku hope sgt cemburu aku ni tak tahap gaban.ermm. aku hope jugak kalau diorg masih sygkan antara msing2,diorg kembali semula , itu aku redha. 
Friday 7 December 2012 @ 06:54 / 0 daisies


« Older posts



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.