Friendship

Hai there , hari ni tak tahu kenapa aku tergerak hati nak post pasal friendship , maybe aku rindu dekat bestie. hee.
Sahabatnya sejati akan selalu disamping sahabatnya dalam keadaan apapun, dan sedia membantu sahabatnya dalam apa kesusahan yang berlaku oleh sahabatnya.
yes , memang betul . Bestie aku ada ciriciri di atas tu. Alhamdullilah aku dapat kwn mcm diorg . Teringat time aku ada problem dengan siEX . Gaduh besar. Diorang yang paling risau , diorang yang tolong aku , diorang yang bagi semangat kat aku . hee . So , korang yang ada sahabat ada ciriciri tu , jangan siasia kan mereka eh :')
Persahabat itu seperti sebuah Jarum jam, kemanapun ia pergi, dan kemanapun ia akan jauh melangkah, Ia akan tetap kembali lagi bertemu dengan Anda.
with seroo
Dalam persahabatan , tak semestinya kita baik dengan sahabat 24 jam . mesti ada pergaduhan. Pergaduhan datang bila ada perasaan cemburu , dengki , rebut pakwe kan  ? ala pasal seorang lelaki tak perlu sampai putus kawan kan ? jodoh kita tak kemana pun . cemburu ? biasa la tu , cemburu tengok kwn kita bahagia , cemburu tengok kawan ada jam baru , haha lol. kalau ye pun cemburu tak payah la bergaduh , cm bebudak je ah.  Tapi , jika seseorang sahabat itu menyayangi sahabatnya walaupun tengah berperang besar antara sahabat , sahabat itu selalu ada di samping sahabatnya :) ehee . tak tahu la korang paham ke tak , sebab sekarang bm aku makin menurun , time sekolah rendah dpt A je, skg hampeh. hihi .
Jika sahabat pernah membuatmu terluka, berpikirlah bahwa dia hanya manusia biasa yang tak sempurna, Jika sahabat pernah membuatmu marah, berpikirlah bahwa bukan hanya dia yang pernah berbuat salah.
with allysa

hee k la smpai sini je . bye !


Tuesday 4 December 2012 @ 09:43 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.