Dzul Fiqaa


Dzul ,
Every time i look at the keyboard , i see that I and U are always together.
Hee i curi dekat google je tu . hehe.
Hai yang baca tu ,  hee , kali ni aku nak story about dzul . kan hari tu aku ada kata aku nak post mcm mana si Dzul minta kaple kan ? okay . 20/12/2012 dalam pukul 9 cm tu la , dia whatsap aku . dia antar,
                                        Will you be mine ?
Aku ingat memain , rupanya betul aku terimalah . hee . Happy gila kot aku time tu. yela dulu sebelum aku kenal dengan zahirul , aku ada minat kat dzul . Tah macam mana zahirul depat tackle aku , eee Dzul ah ni lambat benor tackle nyaa. haha. Sebelum aku kaple dengan Dzul, masing2 jujur perasaan yg dulu . hee . Dzul kata time aku minat kat dia, dia pun ada minat kat aku , tapi time tu dia malas nak kaple . hee . smbung dekat pasal yg aku nak post ni, Dia ada kata ,
Sayang boleh jadi yang halal untuk bie and sayang lah bie punya selamanya.
Hee insyaallah bie . Hope kita ada jodoh la :)  And dia ada jugak kata,
Ingat! Gaduh mcm mana pun jangan sebut perkataan break/clash tau? Bie nak sayang smpai kita sehidup semati!

 haha sayang selalu ingat pesan bie tu . Bie pun sama lah eh ? kalau gaduh jgn sebut mcm tu. Hee. So korang dah tahu mcm mana dia minta kaple kan ? dah senyap :p haha. Eh korang doakan la kitaorg ada jodoh . kekal selamanya. haha apa ah aku ni , baru form1 dh bercinta, wuuu cinta monyet. k la , nnti aku post lagi .  kbye :D *lmbai tangan
I ❤ my crazy boyfie sometimes stupid but oh so amazing boyfriend.
Monday 3 December 2012 @ 07:00 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.