Ehem .



Hai . dah bape bulan aku tak update blog ni , sibuk ah. hihi. Banyak post aku buang , rasa menyampah pulak aku baca balik , semua pasal dia. Dia dah tade dalam list hidup aku. siapa dia ? zahirul Nazmee Amini. Haha. Banyak benda pasal dia aku boleh lupa , alhamdullilah :D hee. Bulan 9 haritu kot aku break dengan dia. dalam 2 bulan cmtu aku single. hee tapi sekarang aku dah ada peneman hidup. Dengan siapa ? Dengan Muhammad Dzul Fiqaa yang dulu abang angkat aku. Tapi sekarang dah couple. Pasal zahirul , aku banyak luahkan kat dia , banyak ah rahsia kat dia. Harap dia pandai jaga la :p Macam mana aku boleh couple dengan dia ? Ahaaa. nnti la aku citer , malas. Bila aku couple dengan dzul ? hari selasa 20/11/2012 . hee aku ingat lagi tarikh tu. Macam mana dia minta couple ? ahh aada ah , nnti nnti la aku post.
Thursday 22 November 2012 @ 05:48 / 0 daisies


Newer posts»



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.